1

WHy i'm sO CarEleSs !!!

Friday, December 3, 2010
Tepat jam 4.00pm kami diarah keluar dari bilik peperiksaan..hahaha, finaly MeRdEKa jga...masing-masing mengambil beg dan keluar dari situ..fuhh agak kecoh la, masing2 bersalam-salaman ..maklum la tuk sem ni dah smp ke pehujungnya, masing2 mau balik bercuti la,..tetiba teha memangil saya..hey Nek..nah ni hadiah xmas..hahhaha rupanya she give me something..sukanya..teka la pe dia..kuikuikui..special ni..kek batik n cucur..wah sedap2.. thanks bebanyak le cuz sudi bagi kek batik n cucur..saya hargainya..susah2 je..

sampai dikolej..kawan2 ajak makan ..ok la jom..kebetulan xmakan lagi ni dari pagi tadi..makan simple je..nasi goreng, mee goreng..sedap2 makan..tetiba terpandang dekat matrik kad..eh mana matrik kad saya..mustahil lupa dekat bilik peperiksaan tadi sbb saya xkuarkan pun..huh..selera makan terus berkurangan ni..aduii kacau... nape la boleh cuai..macam mana plak saya xsedar matrik kad saya hilang... mee goreng masih banyak lagi..tapi xdapat habiskan ..terus kenyang..kawan cuba menenangkan saya..relaks linda..t kita cari sama2.. kebetulan amylia dh habis makan..terus ajak saya cari matrik kad..kebetulan juga bus yang saya naiki tadi masih di situ.pintu bus plak tutup..xsampai beberapa minit pakcik bus tu tanya ..cari apa? matrik kad..ha..tu ada dekat depan..mujur la ketemu juga..lega..kalau tak RM50 melayang..kena berurusan lagi..aduhhh..bersyukur sangat2 sudah jumpa...ermm lain kali jangan cuai..penting matrik kad tu..thanks kepada amylia yang temankan saya mencari matrik kad..I appreciate it..

1 comments:

audriey said...

na..kan..hati2 lain kali...nasib baik dpt jumpa blk.huhuhu...merry christmas!!

Post a Comment