1

Did yOu ACtuAlly thiNk tHaT i CaRed?

Thursday, December 2, 2010
Gosh... december starts...time goes by so fast..lebih kurang sebulan lagi utk meninggalkan 2010...
menanti kedatangan christmas menanti kedatangan new year...teringin alami snow..huhuh cukup la sekadar melihat snow dekat blog sendiri...yeyyeyeye

permulaan december saya kurang best...tersinggung dengan seseorang yang dengan selambe je menegur penampilan saya " eh hari ni kenapa kamu cam ni, nampak tak kemas, nampak lain la" tambahan pula depan kawan-kawan yang lain..malu la..saya pun ada perasaan..dia plak direct cam tu..memang geram juga la...saya senyum je..dalam hati siapa yang taw..boleh x kalo bercakap tu fikir dulu, jangan ikut sedap mulut je...terus xde mood nak jawab exam ni..nape plak dia kisah sangat dengan penampilan saya...penampilan saya mengganggu dia ke...eeee...taw la dia sentiasa kemas...kalau bagi peratus tu mungkin kekemasan dia 100% kalau bagi gred tu A+...orang serabut exam dia plak sibuk kritik penampilan orang lain..manusia manusia..but nevermind la forget it...t jadi unfinished business plak... ada aku kisah... at least sy x hipokrit n jadi diri sendiri sudah la :)...suka hati saya la kemas ke x kemas ke..bak kata Alfred Adler manusia kan unik..so personaliti seseorang tu akan berbeza-beza..apa la xbljr teori ke...

p/s: lebih mudah mengkritik daripada memberi pujian
: lebih mudah melukakan hati orang daripada berusaha menyenangkan hati orang lain
: lebih mudah melihat kekurangan orang lain daripada kekurangan diri sendiri..

1 comments:

audriey said...

dear linda..sabar2..all is well

Post a Comment