0

StoRy HaRi Nie

Wednesday, December 1, 2010
Penat betul rasenya, balik dari pejabat fakulti (ada urusan sikit), sebelum balik beli nasi lemak kukus untuk isi perut yang asyik berbunyi dari tadi.. nak naik bus, penuh macam sardin..so tggu next bus la...
erm..bus plak panas betul...rase cam nak pengsan..mujur "macam" je..kalau pengsan betul2 x ke suspen...yela oksigen pun xde..kepala dah naik pening ni..aduyai...
tetiba rasa nak demam...sampai rumah, xlarat dah...pe lagi landing la, p bunyi muzik kat perut ni ganggu ketentraman ja..makan dulu la..ajak romate makan sekali ..then baru ZzZzzzzz..sedap-sedap tido..phone plak berbunyi...


rasa macam baru je landing...dalam keadaan bawah sedar angkat la phone tu..hello...
eh rupanya my sis la...as usuall kalau orang telefon mesti la tanya kenapa kan..so saya pun tanya nape..
then sembang-sembang ..lama juga sembang..pelik saya..napa la kakak saya kali ni sembang lama..selalunya tak macam ni pun..ermmm layan jela..sembang lagi..last-last saya pun tanya..eh t kredit biz..dia pun kata eh xpe..free je ni..hah..free!!! rupanya free sempena birthday dia..la lupa la plak birthday dia.. soorrryy yea,..mmg betul2 lupa..aduhh..mmg pelupa betul la saya ni..hermmmm then baru wish kat dia...
sambil sembang-sembang tu dengar juga la suara latar blkg anak dia yg hyper aktif tue..parin..parin..miss them...
pape pun..... Happy Birthday to you my lovely sis....


almost 2.00a.m, baik study..sok exam edu..haiya.. xstudy pape pun lagi ni..hopefully dapat jawab exam sok..wlpn objektif p mencabar juga ni.. I believed one thing..kebijaksanaan bukan datang dari diri saya sendiri melainkan Dia yang memberinya....Thanks you lord...

0 comments:

Post a Comment